همیار سازه

جلسه تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت همیار سازه توس

در جلسه ای با حضور مدیرعامل ، معاونان ، مدیران ستادی و شرکتها و موسسات تابعه سازمان سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی آیین تکریم سرپرست و معرفی مدیر عامل جدید شرکت همیار سازه توس برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی شرکت همیار سازه توس ، این جلسه صبح امروز 15 مرداد ماه با حضور محمدرضا تازیکی مدیرعامل ، معاونان ، مدیران ستادی ، مدیران عامل شرکتها و موسسات تابعه سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.


در این جلسه بهاره بزرگمهر بعنوان مدیر عامل جدید شرکت همیار سازه توس معرفی و ضمن تکریم از محمدرضا پرهیخته پور از تلاشها و زحمات وی در دوران مسئولیتش به عنوان سرپرست این واحد عمرانی وابسته به سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی قدردانی شد.


گفتنی است ، بزرگمهر سابقه سالها فعالیت در حوزه شهرسازی و عمران و همچنین مسئولیت معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی را در کارنامه دارد.


مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در این مراسم ضمن تجلیل از تلاشهای سرپرست پیشین شرکت همیار سازه توس عنوان کرد : امیدواریم با این تغییرات ، شاهد تحولات سازنده در این واحد عمرانی وابسته سازمان همیاری باشیم.


محمدرضا تازیکی خاطر نشان کرد : با توجه به ظرفیتهای کارشناسی ، فنی و امکانات تخصصی شرکت همیار سازه توس این مجموعه باید تلاش کند علاوه بر افزایش فعالیتهای اقتصاد محور خود در حوزه عمرانی ، نقش موثرتری در این بخش مهم از مدیریت شهری استان ایفا کند.

 

سپس مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی بهمراه برخی از معاونین و مدیران آن سازمان ، باتفاق مدیر عامل جدید سرکار خانم مهندس بزرگمهر به شرکت همیار سازه توس عزیمت نموده و در حضور پرسنل شرکت نسبت به معارفه ایشان اقدام و از تلاشهای پرسنل و همچنین سرپرست پیشین قدردانی بعمل آمد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.