همیار سازه

برگزاری جلسه هم اندیشی و هماهنگی با حضور مدیرعامل و مدیران و پرسنل شرکت در محل آمفی تئاتر موسسه آموزش در مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۷

تشریح فعالیت های سال ۱۴۰۲وبرنامه های سال جدید شرکت همیار سازه توس 

همزمان با روزهای پایانی سال ۱۴۰۲،جلسه هماهنگی و هم اندیشی پایان سال شرکت همیار سازه توس با حضور مدیر عامل ،معاونین، مدیران مجموعه و تمامی پرسنل شرکت ، در محل آمفی تئاتر موسسه آموزش برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی شرکت همیار سازه توس ،در این جلسه که با هدف تبیین اهداف و چشم اندازهای مدنظر ، اطلاع رسانی آخرین وضعیت شرکت و پروژه های آن و ایجاد همدلی و تعمیق همکاری و تقویت وحدت رویه بین همکاران شرکت برگزار گردید، گزارش اقدامات صورت گرفته و پیش رو برای ارتقای عملکرد اجرایی و مالی شرکت، وضعیت پیشرفت و نحوه عملکرد پروژه ها، قرارداد های منعقد شده جدید و یا در حال انعقاد، شاخصها و نحوه ارزیابی عملکرد و برنامه های پیش رو ،به اطلاع حاضران در جلسه رسید. مدیرعامل شرکت همیار سازه توس در این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت ها و عملکرد شرکت و در میان گذاشتن دستاوردهای آن ، چشم اندازهای پیش رو و راهکارهای مد نظر برای پیشرفت و ارتقای بیش از پیش شرکت در سال جدید را تشریح نمود. 

مهندس بهاره بزرگمهر ضمن قدرشناسی از زحمات یکایک همکاران پرتلاش وسخت کوش مجموعه ،خاطرنشان کرد:ما به عنوان بازوی عمرانی سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی با کمک به اجرای پروژه های عمرانی, ایجاد زمینه های لازم برای توسعه سکونتگاه ها را دنبال می کنیم. 

وی افزود:در واقع شرکت همیار سازه توس در اجرای پروژه های عمرانی که جزو اولویت های شهری محسوب می شود، ورود پیدا می کندتا بتواند ضمن تامین نیاز نقش موثری در توسعه پایدار و هدفمند ایفا کند. مدیرعامل شرکت همیارسازه توس اضافه کرد اجرای پروژه های عمرانی توسط شرکت همیار سازه توس زمینه های لازم برای توسعه شهری را فراهم می نماید.شرکتی که از بدو تاسیس تاکنون بیش از یکصد پروژه عمرانی را با بهره‌گیری از توان و تخصص پرسنل فنی مجرب خود و ماشین آلات و امکانات مناسب با بهترین کیفیت به اتمام رسانده ویادرحال اجرای آنها می‌باشد. 

بزرگمهر ابراز امیدواری کرد با همت وتلاش بیشتر همکاران ورفع موانع و مشکلات پیش رو ،این شرکت اثرگذاری بیشتری در سطح پروژه های شهر مشهد واستان خراسان رضوی داشته باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.