همیار سازه

بازدید خاطره انگیز جناب آقای مهندس بهروز علی بهدانی از شرکت همیار سازه توس

اندیشه و تلاش خدمتگذاران صدیق هیچ گاه از یاد نخواهد رفت.

نخستین بار در سال ۱۳۷۳ شرکتی به نام « عمران خاوران » زیر نظر دفتر فنی استانداری خراسان شکل گرفت. پس از یک سال مجموعه مذکور به «مشاور اقتصادی استاندار و مجری طرحهای عمرانی استانداری» تغییر نام داد و در پایان سال ۱۳۷۵ این مجموعه با عنوان « مجتمع مهندسی و عمران همیاران»  ذیل سازمان همیاری شهرداریهای استان خراسان پایه گذاری گردید.

در این مدت جناب آقای مهندس احمد نوروزی ، جناب آقای مهندس محمدرضا سعیدی درخش، و جناب آقای مهندس خواجه ای مقدم مدیریت عامل این مجموعه را به عهده گرفتند.  در سال ۱۳۸۳ شرکت « همیار سازه توس» که تمامی سهام آن متعلق به سازمان همیاری شهرداریهای استان خراسان بود رسمیت یافت.

جناب آقای مهندس بهروز علی بهدانی از سال ۱۳۸۰ ، ابتدا با سمت مدیریت عامل مجتمع مهندسی همیاران ؛ و از زمان تاسیس شرکت « همیار سازه توس» ، به عنوان اولین مدیر عامل این شرکت ، با نام و شخصیت حقوقی جدید هدایت و راهبری  این شرکت را به مدت ۱۵ سال بر عهده داشتند.  بدون شک شکل گیری و بالندگی شرکت «همیار سازه توس» با نام ایشان گره خورده است.  

جناب آقای مهندس بهدانی، یاد خوش خاطرات شما در گوشه و کنار شرکت و اثر گامهای خیر ، پشتکار و همتتان تا ابد پایدار است. سلامتی ، بهروزی و توفیق استمرار خدمتگذاری را از خداوند متعال برایتان مسالت داریم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.