همیار سازه

افتتاحیه پروژه استخر شهید امیررضا قربانی

افتتاح مجموعه آبی شهید قربانی ؛هدیه مشترک مدیریت شهری وهمیارسازه به شهروندان مشهدی

پروژه مجموعه آبی شهید قربانی مشهدکه برای استفاده آقایان و بانوان درمنطقه کم برخوردار چهار احداث شده ،هدیه مدیریت شهری مشهد و شرکت همیارسازه توس(به عنوان پیمانکار این پروژه)به شهروندان مشهدی است. مدیرعامل شرکت همیار سازه توس در این راستا با اشاره به استفاده از دانش و تکنولوژی روز در احداث این مجموعه زیبا ومدرن،گفت : پروژه مجموعه ورزشی شهید امیررضا قربانی واقع در خیابان پنج تن، پنج تن ۴۸_ شهید قربانی ۳ در منطقه ۴ مشهد قرار دارد که یکی از مناطق کم برخوردارشهر مشهد است.

به گزارش روابط عمومی شرکت همیار سازه توس،بهاره بزرگمهر افزود: مساحت عرصه پروژه ۴۶۲۳ متر مربع است که این پروژه در۱۷ دی ماه سال ۹۹ آغاز و در ۸ مهر ۱۴۰۲ به پایان رسید .

وی در ادامه با بیان آن که در طبقه منهای یک این مجموعه آبی موتورخانه اصلی استخر در فضایی به وسعت ۱۳۴۴ متر مربع واقع شده است، بیان داشت : سالن‌های ورزش‌های تشکی و چند منظوره رزمی در دو سالن مجزا برای آقایان و بانوان در فضایی به وسعت ۴۵۰ متر مربع با دسترسی از محوطه نیز در این طبقه می‌باشد.

بزرگمهر ادامه داد: فضای اصلی استخرها در طبقه همکف با زیربنایی به وسعت ۱۹۲۳ متر مربع شامل استخر آقایان با وسعت ۳۰۰ متر مربع و ظرفیت ۱۲۰ نفر و استخر بانوان به وسعت ۱۸۵ متر مربع ظرفیت ۷۵ نفر و استخر کودکان به وسعت ۵۵ متر مربع و ظرفیت ۳۵ کودک را دارا می‌باشد.

مدیرعامل شرکت همیار سازه توس با اشاره به دیگر امکانات این مجموعه آبی زیبا ومجهز،اظهار داشت : در طبقه همکف سوناهای خشک و بخار آقایان و بانوان و جکوزی‌های آقایان و بانوان با چهار حوضچه و سالن‌های ماساژ در فضایی به مساحت ۴۵۰ متر مربع می‌باشد و از دیگر امکانات این مجموعه در طبقه همکف می‌توان به کافی شاپ‌های مجموعه با فضای سرویس دهی و نشیمن با وسعت ۳۵۰ متر مربع اشاره کرد.

بزرگمهر تصریح کرد: الباقی فضاهای اختصاص داده شده به این مجموعه در طبقه همکف شامل ؛کفشداری‌ها ، امانات ، رختکن‌ها ،سرویس‌های بهداشتی ، دوش‌ها و راهروهای خیس به مساحت کلی ۵۸۳ متر مربع می‌باشد. وی همچنین یادآورشد: طبقه اول شامل سالن‌های بدنسازی آقایان و بانوان به متراژ ۴۵۰ متر مربع و اداری به متراژ ۲۲۰ متر مربع می‌باشد و همچنین محوطه مجموعه شامل پارکینگ به وسعت ۱۱۵۰ متر مربع و ظرفیت پارک ۴۵ خودرو می‌باشد.

مدیرعامل شرکت همیار سازه در پایان خاطر نشان ساخت: در خارج محوطه نیز فضایی به جهت پارک خودرو با ظرفیت پارک حداقل ۵۰ خودرو در نظر گرفته شده است و همچنین فضای سبز اختصاص داده شده به این مجموعه ۷۰۰ متر مربع و مسیرهای اضطراری ۱۷۵ متر مربع می‌باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.